Mer i min smak
Publicerat den


För att visa vad jag tycker om för sorts kläder har jag gjort en liten sammanställning av plagg från Nelly.com. Som ni säkert ser älskar jag svart och spets, men när man lever på studiemedel kan även de billiga plaggen bli dyra. Sen har alla sina uppfattningar om vad som är dyrt respektive billigt. För mig är ett plagg billigt om det kostar högst 199:-. Det beror iofs på vad det är för sorts plagg, men det är ungefär vad jag brukar vara villig att ge för ett plagg. Jag får nog bryta även den vanan om jag ska få hem några snygga kläder någon gång.


Jag gillar även denna sortens kläder. Lite slampiga kan många tycka, men eftersom jag inte har lika stora bröst som henne ser det inte lika "illa" ut. Denna kostar 399:- på Romantica.nu.



lenalindroth

woow :) du har grymt snygg klädsmak :)

fortsätt lägg upp kläder :) för jag hittar aldrig så här snygga kläder :)



URL: http://lenalindroth.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?