Klöverhallen
Publicerat den

Nu när jag tänker efter förstår jag inte vad jag var så irriterad över imorse och Dennis ska ha en ursäkt för att jag blev grinig. Det gick förvånansvärt bra att hitta till hallen och det visade sig faktiskt att jag tränat i den tidigare, under träningen med VIB då de inte meddelade mig om den nya hallen. Jag åkte dock från ett annat håll, så jag kände inte igen den förrän jag kom till entren.

Jag kom dit hela 20min innan lektionen skulle börja, så jag hade kunnat åka senare hemifrån om jag velat. Lektionen gick iaf bra. Påminn mig dock om att aldrig hålla i en innebandyklubba igen! Målvakter ska inte spela ute.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?