Kattungar
Publicerat den

Som jag skrivit tidigare så är jag väldigt sugen på att skaffa kattungar och nu har även Dennis blivit sugen på det. När han var i skolan för någon dag sedan tänkte han:"Vad mysigt det skulle vara med katt", så nu har vi kommit överens om att vi ska skaffa hem två stycken hårbollar. :) När det kommer bli är dock inte bestämt eftersom tillbehören kostar en del även om man försöker hitta billigt.

Jag brukar ofta vara ute på Blocket och hålla utkik efter lämpliga kattungar, men annonsörerna lägger alltid ut redan leveransklara ungar. Det hade varit bättre om det fanns annonser med nyfödda som man kan tinga med tanke på att vi vill veta när vi ska förbereda oss, vad det kommer att kosta osv så att man inte behöver drabbas av panik i sista stund.

I dagsläge är det tänkt att vi ska köpa mycket kläder under mellandagsrean, men jag funderar även på om jag inte ska spara lite av de pengarna och lägga det på tillbehör så att man har det. Kattungarna får inte kosta mer än 500kr/st med tanke på att vi inte har sådär jättemycket pengar med tanke på att vi endast har våra CSN-medel att röra oss med.

Det är iaf bestämt att vi ska köpa kissar, vilket vi båda ser fram emot. :) Längtar!



Elin

Vad mysigt, jag älskar själv katter och skulle gärna ha en själv :)



URL: http://cooltjej92.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?