Innocent
Publicerat den

Jag har under en lång tid velat prova Innocent smoothie, men inte haft någon vetskap om vart man kunnat köpa dem så när Dennis och jag såg dem på Coop Konsum på stan kunde jag inte låta bli att köpa en. Då det var ett erbjudande (2st för 30kr) tog vi en varsin. Dennis tog jordgubb/banan trots att han fullkomligt hatar banan. Jag däremot tog mango/passionsfrukt. Den luktar precis som mangopurén för spädbarn luktar och smakar ungefär likadant, fast lite mer sur.

Dennis däremot var äcklig, men jag tycker ändå inte att det var bortkastade pengar eftersom vi nu fick veta om det var någonting att köpa i fortsättningen eller inte. Mango/passion går att köpa, men inte jordgubb/banan.

Ska jag betygsätta dem får den till vänster 3/5 och den till höger 1/5.



Yasmine

Tack Tack Tack Så mycket :) Jag förstår inte, jag har letat som en tok, och du bara hittar :P hehe.

Detta uppskattar jag :)



URL: http://ladyyasmine.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?