Faktura
Publicerat den

För två veckor sedan skrev jag om att jag fått hem en räkning på 2000:- för en dator som jag inte har. Det handlade om datorn jag fick låna när jag gick på Designgymnasiet i Stockholm. När jag såg räkningen ringde jag direkt till företaget som skrivit den och hon jag pratade med tyckte att allting lät konstigt, det gjorde även administratören på min gamla skola när jag ringde och pratade med henne.

Idag när jag klev innanför dörren upptäckte jag att jag fått brev och denna gång handlade det om datorn. De har nu dragit bort avgiften, så på fakturan stod det -2000:- istället för 2000:-. Jag ska alltså inte betala någonting, vilket känns skönt eftersom jag vägrar betala för någonting jag inte har.



Peter Corén

Hm -2000

Får du 2000 av dom då iställe ? =D



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?