Extra drops
Publicerat den

Som min familj vet så älskar jag lakrits och igår när Dennis och jag tog oss en sväng på affären för att köpa bl.a. skinka och någonting att dricka upptäckte jag i kassan att det fanns Extra Drops med smak av lakrits. Jag smörade till mig dem och när kvällen var slut var även paketet det.

Rent smakmässigt var de jättegoda, men jag kände inte att den hjälpte halsen speciellt mycket utan det var mer som godis. När man läser på förpackningen inser jag dock att man ska ta dessa efter måltid och jag har alltid trott att det varit halstabletter. Tji fick jag!

Jag har även smakat Extra Drops med smak av vilda bär och även den var grymt god.

Ska jag betygsätta de båda får de 5/5.







Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?