Exotic snack
Publicerat den

För någon vecka sedan satt jag och googlade efter gratis provpaket och lyckades då komma in på Exotic Snack's hemsida. Registrerar man sig får man ett gratis provpaket (och en rabattkupong på 10kr) och mitt anlände i brevlådan i måndags. Jag hämtade ut paketet för ca 20min sedan och jag har redan smakat alla påsars innehåll. Det medföljde tre stycken påsar med innehållet: Kanderade jordnötter, salta cashewnötter och "Giant corn".

Jag vet sen tidigare att jag älskar kanderade jordnötter, men när jag smakade dessa blev jag lite besviken då den kanderade delen inte var så pass söt och hård som jag annars är van vid. Cashewnötterna smakade lite surt när man först stoppade in dem i munnen, men efter ett tag smakade de salt och allmänt torrt som jag tycker att de brukar göra (har aldrig gillat cashews) och de "gigantiska kornen" smakade som salta popcornkärnor. Ingen hit, med andra ord.

De kanderade jordnötterna får hiss eftersom de gick att äta, men de andra nötterna får ett stort DISS!

Jag har även beställt andra provpaket (gratis såklart) så nu sitter jag och väntar på att det ska ramla ner ett paket med kattmat. xD





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?