Bäst när det gäller. Yeah, right!
Publicerat den

När vi innan träningen satt i omklädningsrummet och fick information fick vi alla veta att den tredje målvakten (som inte var med på förra träningen) i laget ska göra elitseriedebut i helgen då Rönnbys båda elitmålvakter är sjuka. Jag kände då en strimma motivation i kroppen att bevisa att även jag är duktig och att jag kan komma till toppen och träningen gick extremt bra i lite mer än en timme (vi tränar i 1 ½).

När elitserielaget kom och tittade på vår träning fick jag så mycket adrenalin i kroppen att det svartnade för ögonen och jag kände mig pressad att visa vad jag kan. Under de 10-15min som de var där gick det skit, men som tur var kollade en av lagets tränare (tror jag att han var eftersom han medverkade under deras träning) på större delen av vår träning (även när det gick awsome!). Jag såg att han vid några tillfällen stod och pratade med andra som är inblandade i klubben samtidigt som han tittade på mig. Nu vet jag inte vad de sa, men jag tror och hoppas på att det var någonting bra. Nu visade jag inte min starka sida på slutet, men jag får ge gärnet på onsdagsträningarna eftersom det är då elitlaget tränar efter oss.

Jag skrev iaf på övergångspapper för division 1-laget idag och kommer att vara spelklar på måndag. Vi har match på tisdag, så det ska bli spännande att se om man får spela eller inte. Jag har inga större förhoppningar även om de ringde i måndags kväll och ville att jag skulle skriva på papper så fort som möjligt. Vi får ta veckan och träningarna som den/de kommer.



Tystlidande

Sv: Det gäller att träffa rätt psykolog när man väljer att vända sig till en och någon som är inriktad på kvinnomisshandel för de vet hur de ska hjälpa en, man måste även känna att man klickar med personen och annars byta till någon annan.



Det är jätte bra att du träffat en kille som fått dig att må bra och jag är glad för din skull :) jag vet inte vad du varit med om innan men pga den grova misshandeln och psykningen han gjort mot mig behöver jag bearbeta det och lära mig mitt värde innan jag träffar någon annan eftersom ens självkänsla är helt i botten och då träffar man oftast bara samma rötägg.



URL: http://tystlidande.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?