Svar på kommentar
Publicerat den

Anonym om Tradera:

"men varför köper du saker som du tycker är fula? det måste väl finnas nått du tycker är fint?"

Jag har under 20 år haft fula kläder, så jag antar att det är en vana att köpa kläder som är billiga istället för att köpa kläder som jag tycker är snygga. Hittar jag någonting som jag tycker är snyggt avstår jag vanligtvis från att köpa det då jag anser att jag inte passar i såna kläder med tanke på att jag själv inte är så snygg. Föreställ dig en ful tjej i jättesnygga kläder. Då anser många att hon tror att hon är snygg fast hon inte är det och de kallar henne för t.ex. fjortis m.m. Jag vill inte vara den tjejen. Jag har dock försökt att bryta de tankegångarna och har nu börjat köpa kläder som jag faktiskt tycker är snygga. De kläder som jag tycker om kostar tyvärr ganska mycket, så det är också en anledning till att jag köper billigt istället för snyggt.

Det är tänkt att jag ska spara pengar till mellandagsrean så att jag faktiskt kan köpa kläder som jag tycker om.



sara

klart du ska köpa kläder du tycker om! usch, så ska du inte se dig som du skrev..!



jag förstår inte heller varför man ska spara gamla räkningar! de tar ju bara plats! haha



URL: http://fabulousprincess.blogg.se/


Anonym

man kan ju hitta snyggt billigt ju:)



URL: http://Karinolofsson.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?