Studiedag, igen.
Publicerat den

God morgon, folket. Det blev en sen uppstigning idag eftersom vi på John Bauer har studiedag, igen. Vi hade det för inte så länge sedan, men jag klagar inte eftersom jag då kan ta hand om saker som jag skjutit upp pga. att jag varit trött, inte orkat eller pga. att jag har varit tvungen att ordna saker för att kunna fullfölja det jag ska göra idag.

På listan idag står:

- Vika tvätt
- Diska
- Arbeta på engelskauppgiften
- Ringa Tingsrätten
- Ringa min advokat
- Ringa om APU
- Boka tågbiljetter

För tillfället sitter jag här och tittar på Våra bästa år innan jag tänker ta itu med detta. Det känns bäst att ta tag i alla telefonsamtal först eftersom det är viktigast. Vi ska inte ut på APU förrän v.4-8, men det kan vara bra att vara ute i god tid. Vad som händer resten av dagen vet jag inte än. Det blir nog att arbeta så mycket med engelskan som möjligt och läsa lite grann i boken.



Elin

Vad ska ni ha för Apu platser alltså vad för jobb?



URL: http://cooltjej92.blogg




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?