Svar på kommentar
Publicerat den

j
om Buseli bus:

"en fråga bara :) lämnar ni alltid disk? :P jag klarar inte av att ha disk framme, så vi diskar alltid när vi ätit :) det är skönast, för då slipper man ett berg med disk sen! :D"


Vi lämnar alltid disk framme, men vi försöker att bli bättre på det. När jag flyttade hemifrån första gången (bodde då själv) så gjorde jag precis som du: diskade direkt efter att man ätit. :) Det hände någon gång ibland att jag inte hann diska eftersom jag skulle iväg på träning, men annars brukade jag diska efter jag ätit. Jag hatar nämligen att diska. :P Något som hade varit perfekt för mig och Dennis hade varit en diskmaskin. Vi har rum för det, men jag vet inte hur det fungerar. Om vi måste be hyresvärden sätta in den och sedan betala av den. Om det fungerar så har vi inte råd, men annars hade vi skaffat en. :)

Jag ska framföra förslaget till Dennis, så får vi se vad han säger.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?