Röntgen
Publicerat den

Jag borde seriöst boka en tid för röntgen av mitt långfinger. Enda sedan dagen jag fick smällen har jag haft problem och senast igår gjorde jag illa mig då jag fick en boll på fingertoppen under träningen. Det svullnade direkt och den har inte gått ner än även om det har blivit bättre. Jag var dock tvungen att lägga målvaktgrejerna åt sidan under dagens specialidrott och fick istället låna en klubba.


Det svullnade så pass mycket att jag inte kunde och kan böja på fingret ordentligt. Det gör ont och ömmar när jag försöker. Frågan är bara vad det kostar att utföra en röntgen?



Johanna

Det är väl som ett vanligt läkarbesök. 150 kr. Har iaf jag betalat.



URL: http://cakelicious.blogg.se/


Elin

I uppsala kostar det iaf 80 kr, så de e inte överdrivet dyrt..



URL: http://cooltjej92.blogg


tina

om man inte har fyllt tjugo så kostar det inget, hoppas på att du ännu inte fyllt då :) ha det bra!



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?