Ny bloggdesign
Publicerat den

Som ni kanske har märkt så har jag bytt design och det beror på att jag är så otroligt trött på att ladda ner hela tiden. Det känns bäst att ha en egen, så jag har lagt in egna bilder och bytt färger samtidigt som jag har låtit copyrighten stanna kvar eftersom jag har tagit mallen från skaparen.

Designen kanske inte är så mycket bättre än den jag hade innan, men nu känner jag iaf att den är min eftersom det är jag själv som har tagit bilderna. Den kommer att få stanna kvar så länge det är snö ute. Sen kommer det lite somrigare bilder från minneslunden.

För tillfället är jag lite osäker över vilken bild jag ska ha i headern, men det får vara denna tillsvidare tills jag har bestämt mig.



Carro

Jag har bara paint, de är de närmaste jag kan komma!



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?