Namnförslag
Publicerat den

Trots att vi inte har fått hem några kattungar än vill jag ha klart för mig vad jag ska döpa dem till, men jag kan inte riktigt bestämma mig. Tidigare så har mina katter fått heta Molly och Maja, Sally och Salma. Jag vill alltså att de ska börja på samma bokstav och just nu är jag inne på bokstaven E. När Dennis och jag diskuterade det här med barn kom jag med ett namnförslag (Eira), men han gillade det inte så då kanske han kan gå med på att döpa en av katterna till det.

Mina förslag än så länge är:

Eira och Enya
Eira och Essie
Eira och Eowyn

Som ni ser så har jag verkligen fastnat för Eira, men jag behöver ett matchande namn. Någon som har några bättre förslag än de jag skrivit upp? Det får helst vara ovanliga namn. Ni får såklart komma med förslag som inte börjar på E.



Fellnert

Eira och Ellen?

Eira och Eufemia? ^^



URL:


Sara Hagelberg

Eira och Essie tycker jag =) det var fint tillsammans



URL: http://sarahagelberg.blogg.se/


linnea

elsa :)



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?