Mysmatchen
Publicerat den

Som jag skrivit tidigar så provade Dennis och jag OLW's Vilda Westernchips i helgen. Eftersom det finns tre bidrag i Mysmatchen bestämde vi oss för att köpa de återstående påsarna eftersom man fick rabatt om man köpte två påsar från OLW. Vi sitter nu och mumsar på Creamy Pizza och den smakar som en blandning mellan lasagne och Billys panpizza. Jag antar att det beror på tomatsåsen.

Pickles and mayo har jag inte smakat än och jag vet inte om jag vågar göra det heller, men det återstår att se.

Eftersom jag har vanan att sätta betyg när jag har provat någonting nytt väljer jag att göra det även idag. Vilda Western får 4/5 och Creamy Pizza får 3/5.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?