Min egen lilla svartskalle ♥
Publicerat den

Ikväll har jag färgat håret på Dennis och ovan kan ni se resultatet. Jag tycker personligen att det blev väldigt bra delvis för att ögonbrynen nu har samma färg som håret, men också för att han var svarthårig när vi blev tillsammans. Nu känns det som att han är i sitt rätta element, eller hur man ska säga. Han är såklart underbart fin oavsett hårfärg, men jag är van att se honom i svart. :)

Dennis, när jag tänker på dig får jag fjärilar i magen. Det kittlar till och jag kan inte låta bli att le.
Varje gång jag ser på dig vill jag bara gråta, gråta stora och tunga glädjetårar. Jag har älskat dig sen första stund och kärleken till dig växer sig allt starkare. Jag känner att vi klarar allt bara vi är tillsammans och det är en fantastisk känsla. Att veta att vi går hand i hand i alla väder.

Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dig för allt du har gjort och allt du gör för mig, men jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att visa min tacksamhet. Att få vara en del av ditt liv är det bästa som någonsin har hänt mig.

Inga ord kan beskriva vad jag känner för dig. Du är allt för mig.


Jag kan fortsätta skriva om mina känslor i evigheter, men för att inte tråka ut någon får det räcka såhär. Snutt vet iaf vad jag känner. :)





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?