Kissar små
Publicerat den

Eira (t.h) och Engla (t.v)

De senaste dagarna har varit omtumlande och jag har haft svårt att sova. Det känns därför bra att vara hemma igen, speciellt nu när Eira och Engla flyttat in hos och och eftersom jag imorgon endast går i skolan till lunch. Sen är det helg! Välbehövligt.

Tåg- och bussresan gick bra eftersom våra tre små krabater (Holly, Eira och Engla) sov större delen av tiden. Det hände ibland att Engla pep, men hon slutade när jag klappade henne.

När vi kom hem släppte jag ut nytillskotten i köket och gav de mat samt visade de vart lådan är placerad. Det tog en stund innan de använde den och jag var tvungen att hjälpa de på traven (droppade några droppar urin i lådan). Efter maten och toapausen fick de springa runt i lägenheten för att utforska den och nu ligger de och sussar sött.







Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?