Jag ger upp
Publicerat den


Det känns inte som att jag duger längre. Vad jag än gör och hur mycket jag än kämpar så räcker det inte till. Hoppet har runnit ut och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Livsglädjen har försvunnit och jag vet inte om den någonsin kommer att komma tillbaka. Inte på denna front iaf.

Jag vet inte om jag ska ta mig i kragen och kämpa vidare eller om jag ska ge upp, en gång för alla. Detta har varit mitt liv under så många år och jag vet inte om jag är redo att lägga det åt sidan än. Jag har gjort det en gång tidigare, men nästa gång blir det för gott.

Tårarna rinner, men det känns som att det är bortkastad energi. Jag förtjänar att vara glad. Få göra någonting jag tycker om istället för att bli ignorerad. Ska det behöva vara såhär?



tina

vet inte vad det handlar om, men vad det än är så ger jag dig en kram och hoppas att du snart står stadigt på fötterna <3



URL: http://lipsticklife.blogg.se/


Nygren

Sannolikt om innebandyn, men det är bara att kämpa på! :)



URL:


Ansa

Vet vad det handlar om. Ge inte upp än. Håll ut till jul. Ta en diskussion med de det berör och hör efter ur de egentligen tänker kring det hela. Du ska se att det ordnar sig. Kram mamma



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?