Jag börjar tröttna
Publicerat den

För snart en timme sedan kom jag hem från kvällens träning. Den gick varken bra eller dåligt och jag kan inte riktigt svara på om jag är nöjd med insatsen eller inte. Tydligen så presterade jag inte tillräckligt eftersom jag inte blev kallad till matchen i helgen trots att min tränare i måndags ville ha min tröja så att de kunde trycka mitt namn och nummer. Jag får alltså sitta på läktaren än en gång. Det här är femte gången som jag inte får vara med.

Jag vet inte riktigt vad det är som händer och hur folket har tänkt sig. Om jag någonsin kommer att få spela eller inte. Jag har iaf bestämt mig för att lägga av helt med innebandyn om jag inte har fått spela innan jul. Då går jag i förtidspension och lägger av för gott. Det känns inte som att det är någon idé att slita arslet av sig och komma hem alldeles blålila om armarna vecka ut och vecka in om det inte ger några resultat.

Nej, nu lär jag sluta eftersom Dennis och jag ska prova tv-spelet som jag köpte idag (Ratchet) medan hårfärgen sitter i. Denna gång är det han som färgar, inte jag.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?