Födelsedagspresent/julklapp beställd
Publicerat den

Tidigare idag beställde jag Dennis julklapp (det får bli så) och för kanske ½ h sedan beställde jag även hans födelsedagspresent. Har jag otur kommer de att gå in genom brevinkastet, så jag hoppas att jag kommer att hinna hem innan honom om dagarna vilket jag dock tror att jag gör. Risken finns då att den ena saken går sönder då den är ganska skör, så jag hoppas att de levereras till posten istället så att jag kan få hämta ut dem.

Jag skulle tippa på att hans julklapp kommer tidigast fredag. Frågan är bara vart jag ska gömma den/det tills jul ? Inte för att han skulle gå och leta efter den/det, men jag vill inte att han upptäcker saken av misstag. Hmm ?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?