Födelsedagspresent/julklapp beställd
Publicerat den

De senaste veckorna har jag setat och funderat över vad jag ska köpa till Dennis i födelsedagspresent respektive julklapp. Det tog en stund innan jag bestämde mig för vad jag skulle ge honom, men jag ångrade mig imorse när jag fick ett litet tips på Facebook.

Jag har pratat med Dennis om hur mycket presenterna får kosta och han sa att de får inte kosta tusenlappar, vilket de definitivt inte kommer att göra. Jag passade på att fråga honom om 500:- är för dyrt (presenten kostar inte så mycket/lite, men ville ändå höra mig för), men han tyckte att det var okej och jag beställde därför en sak till honom idag.

Det är inte bestämt om jag ska ge honom denna/detta i födelsedagspresent eller i julklapp, utan jag får fundera på det ett tag. Han fyller inte år förrän om 4 veckor, så jag har lite betänketid. Det känns dock mer om en julklapp, så jag får försöka att bestämma mig för vad han ska få i födelsedagspresent.

Vilken summa tycker ni är rimlig för en födelsedagspresent/julklapp?



sara

Roligt att du berättar hur mycket de kostar. Jag skulle inte vilja att man berättade vad mina presenter kostar. såg även att du skrivit de på facebook



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?