Designa bloggar
Publicerat den

För ett par månader sedan gav jag mig in i det här med att designa bloggar, men efter ett tag gav jag upp då jag inte tyckte att jag hade tillräckligt med kunskap för att det skulle bli som jag hade hoppats på. I mitten av veckan frågade Jenny om jag kunde hjälpa henne med hennes blogg då hon tröttnat på den. Snäll som jag är kunde inte säga nej och jag blev klar med allt igår. Resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag fick göra allt i paint eftersom jag inte har Photoshop (headern blev suddig), men hon blev riktigt nöjd och det var mitt mål.

Hon har två bloggar och ville gärna ha hjälp med båda, så jag ska sätta in en annan design i nr.2. Jag hoppas att den kommer att bli lika bra som denna, men det återstår att se.

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!



Sandra

duktig du är :)



URL: http://sandraniininen.blogg.se/


Anonym

Varför ger du bort något du inte är nöjd med? så gör man väl inte!



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?