Buseli bus
Publicerat den

Dagen började med att Eira och Engla tog sig upp i sängen kl.07. Det var fullt ös vid våra fötter att jag till slut pallrade mig ur sängen för att ge de dagens färskfoder (½ portionspåse). Efter någon timmes sömn klev vi alla upp och det var dags för frukost, för allas del. Tjejerna har ätit en nypa foder, men Dennis och jag har fortfarande inte ätit någonting då vi inte kommer fram till vad vi ska stoppa i magen. Jag är inte hungrig än så länge så det gör ingenting att vi väntar en stund.

I helgen är det tänkt att jag ska försöka lägga på ett kol med mina uppgifter och sedan är det planerat att vi ska städa då vi lämnade lite disk innan vi åkte till mina föräldrar i måndags. Det ska tas omhand och sedan måste det dammsugas då det är så pass mycket smuts på golvet att det stör mig. Eira och Engla får smuts i pälsen vilket jag inte är så förtjust i även om de kanske inte bryr sig.



Emmis

svar; jaa det var så hämskt allt ihopa. Hämskt när någon man känner eller vet vem det är dör ifrån alla, man tänker på alla nära och kära till dens person och fy va hämskt det är :( Isabell och myran var ett otroligt fint par (=



URL: http://flickanemmis.blogg.se/


j

en fråga bara :) lämnar ni alltid disk? :P jag klarar inte av att ha disk framme, så vi diskar alltid när vi ätit :) det är skönast, för då slipper man ett berg med disk sen! :D



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?