Blogghumör
Publicerat den

Jag har varit på blogghumör i flera dagar nu, men jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva. Det enda som händer just nu är att jag försöker förbereda mig inför rättegången, men det är svårt. Jag försöker att intala mig själv att jag inte behöver vara nervös utan att jag ska föreställa mig att jag pratar med någon som står mig nära. Det borde bli lättare så. Eller så får jag väl ta det för vad det är, men ändå försöka behålla lugnet eftersom jag vill att så mycket som möjligt ska komma fram.

I helgen händer det inte så mycket mer än att Dennis och jag ska städa samt packa inför resan. Vi åker på måndag kl.18:15 och är framme i Smedjebacken ca 1 ½ h senare.



sarahs och mickes blogg

hur gick det med katt planerna som ni hade



URL: http://respekteravar.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?