Återfunnen liten bus
Publicerat den

Tidigare idag skrev jag ett inlägg om att familjens kanin Fia påträffades försvunnen imorse när pappa skulle åka till jobbet. För bara några minuter sedan fick jag ett sms av mamma där hon skrev:"Gissa vem jag har bredvid mig? :-D" och jag förstod direkt att det handlade om Fia. Jag slängde en signal och hon berättade då att någon i byn sett henne springandes på vägen. Nu vet jag inte hur hon visste vem Fia tillhörde, men nu har hon lämnats tillbaka till mian föräldrar och sitter nu bredvid mamma i soffan. Hur de kommer att göra med Fia under natten är oklart, men för att vara på den säkra sidan låter det som att det blir kedjor och lås på buren hädanefter. Det är lika bra!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?