Svar på kommentar
Publicerat den

Anonym om Designa bloggar:

"Varför ger du bort något du inte är nöjd med? så gör man väl inte!"


Mitt mål med designen var att Jenny skulle bli nöjd och det blev hon. Det enda som jag tycker kunde ha blivit bättre var headern. Som jag skrev tidigare så har jag inte Photoshop på den här datorn och var därför tvungen att använda mig av Paint och det blev därför sämre kvalitet på bilden. Jag förvarnade henne om detta och har lovat att jag ska åtgärda det så fort jag har skaffat Photoshop på datorn.

Grejen med detta var inte att jag skulle bli nöjd, utan att hon skulle bli det. Jag blir aldrig 100% nöjd med det jag gör. Ska jag då sluta upp med allt? Det fungerar inte så.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?