3 månader som sambo
Publicerat den

Idag har Dennis och jag bott tillsammans i 3 månader och det har fungerat jättebra. ♥ Jag trivs otroligt bra med honom och jag är så himla glad över att han föreslog att vi skulle flytta ihop. Det är något av det bästa jag har gjort bortsett från att ha blivit tillsammans med honom, förstås.

För tillfället är han i skolan och jag saknar honom lika mycket som jag alltid gör när vi är ifrån varandra. Det spelar ingen roll om det är för 10min eller 5h. Jag saknar honom lika mycket.
♥ Jag känner mig trygg och säker med honom, vilket jag inte har gjort med någon annan tidigare. Iaf inte på det här sättet. Jag tror och hoppas på att folk ser att jag är lycklig, för det är jag.


Jag älskar dig, Dennis. Mer än du anar.



Angelica - gravid i vecka 21

hihi ja det är riktigt mumma :D !

Härligt, måste finnas till jul :)!



URL: http://jelic.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?