Uttråkad till döds
Publicerat den

Nu har jag slutat skolan för dagen, men trots det sitter jag fortfarande kvar i skolan. Dennis är ute på praktik fram tills veckan innan jullovet och han har inte slutat riktigt än. Som jag skrev i föregående inlägg är det sagt att vi ska gå och handla efter att han är klar för dagen, så jag hoppas att han skickar ett sms eller ringer snart för jag har grymt tråkigt.

Det enda jag har gjort idag är att läsa i den där förbannade boken och nu är jag äntligen klar! De sista sidorna hoppade jag dock över eftersom det endast var eftertexter och en ordlista då bokens språk är gammalmodigt. Nu ska jag bara lyckas skriva klart recensionen.

Under dagen har jag endast skrivit någon enstaka rad, men det gör ingenting eftersom jag har kvällen och 6h imorgon på mig att slutföra den. Jag hoppas bara att min lärare tycker att den är lika bra som min epokresa.

Dennis! Kan du inte bli klar någon gång? Vill pussa på dig och få mat i magen. *blink blink*





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?