Sector Alarm
Publicerat den

Om en stund kommer Sara hit då hon har bjudit med mig till en fotografering på The Studio. När jag för några minuter sedan var mitt uppe i städandet ringde min telefon och jag tog förgivet att det var Sara som ville ha en mer utförlig vägbeskrivning, men så var det icke. Det var en kvinna från ett bemanningsföretag som sett mitt CV på Arbetsförmedlingens hemsida och tyckte att jag lät intressant. Hon berättade att det omfattar ett arbete på Sector Alarm som fältsäljare. Jag förklarade då för henne att jag studerar på heltid och hon berättade då att det finns ett arbetsschema som omfattar tre kvällar i veckan, så jag tackade jag till ett möte på måndag eftermiddag. Skulle jag känna att det inte är någonting för mig tackar jag bara nej till den andra intervjun.

Jag ska alltså och prata jobb på måndag. Det känns blandat, men jag är mer åt det positiva hållet än åt det negativa.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?