Träning med Rönnby elit
Publicerat den

Är precis hemkommen efter träningen. Vi har under två träningar samtränat med elitdamerna, vilket har varit väldigt kul. Gårdagens träning gick inte som jag hade tänkt mig då jag inte hade annat i tankarna än domen. Sedan distraherades jag av att jag inte blev tillräckligt varm under träningen pga. att jag tränade i t-shirt istället för målvaktströja. Det gick däremot betydligt bättre idag delvis tack vare att jag valde att ta på mig en långärmad tröja, men också för att jag försökte att koppla bort alla tankar och fokusera på det jag skulle. DÅ gick det bra! :) Fick även bra med beröm idag, så jag är nöjd med dagens träning.

Nu siktar jag in mig på måndagens träning. Även då ska vi samträna med elitdamerna.



Emma

SV: Lucas och Linus står redan uppskrivna :D hehe



URL: http://emmaeskola.devote.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?