The Studio
Publicerat den

Dagen har spenderats på The Studio här i Västerås med Sara och hennes pojkvän Daniel. Innan det bar av till Skapan (byggnaden där studion ligger) svängde de förbi här för att bl.a. titta på katterna, men också för att hjälpa mig med att välja ut kläder inför fotograferingen. Det fick bli en spetstop med jeans och en klänning med leggings (se -gammal- bild ovan ).

När vi kom till The Studio kände jag mig laddad inför fotograferingen, men efter att vi fått både hår och smink fixat blev jag genast deppig och ville hem. Det berodde på att väntetiden var så otroligt lång. Efter att vi var klara med våra utseenden fick vi vänta i 1 ½ h. Vi passade då på att gå till Gottland (godisaffär) och köpa godis till mig samt gå till McDonalds för att köpa mat till Daniel.

Väl i rummet där alla bilder skulle tas hade jag ingen som helst motivation och det syntes i bilderna, kan jag lova. Nu vet jag inte hur många bilder som togs, men jag skulle tippa på 30-40st. Jag hittade endast TRE bilder som jag tyckte blev bra, men jag köpte de inte då jag inte tycker att det är värt 825:- för 3st bilder. Dennis och jag kan göra annat för de pengarna.

Saras och Daniels bilder blev iaf bra, vilket jag hade förstått att de skulle bli. Jag vet sedan tidigare att jag inte ska stå framför kameran, utan jag ska stå bakom. Så långt det bara går.

Jag är iaf glad över att jag fick följa med även om jag inte var särskilt motiverad. Sara vet att jag tycker att det är kul att umgås med henne. Det är det varje gång. Så, tack gumman





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?