Överklagan
Publicerat den

Förutom det jag skrev i föregående inlägg så händer det andra saker idag, nämligen att tiden för överklagan utgår. Jag har inte pratat med min advokat sedan domen föll och jag har därför ingen större koll på läget, utan jag får helt enkelt vänta och se hur det går. Om det har kommit in någon överklagan eller inte. Jag tror och hoppas på att det inte har gjort det, för R har fått det han påstod att han ville ha.

Skulle det inte ha kommit in någon överklagan träder domen i kraft idag, så egentligen borde tiden för överklagan ha gått ut igår. Jag har nämligen inte fått något datum för när sista inlämningsdagen var, utan jag har bara fått information om att domen träder i kraft fr.o.m idag om ingenting har skickats in till hovrätten. Jag kommer att avvakta och se då jag ändå kommer att få reda på läget så småningom. Jag antar att det blir per brev.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?