Inte mycket kvar nu
Publicerat den

Dagen har varit extremt tråkig och jag känner mig ganska stressad över att jag har en uppgift som ska vara klar och inlämnad på torsdag. Vi ska ha läst en bok på svenska och skrivit en recension om den på engelska. Boken jag har lånat är på ca 300 sidor och jag har som ni säkert kan förstå inte läst ut den, utan har endast läst lite mer än halva. Jag hatar nämligen böcker.

För tillfället har jag ingen motivation till att påbörja och skriva klart recensionen, så jag får göra det imorgon istället. Jag har turen att sluta tidigt på onsdagar, så efter att jag ringt om praktik tänkte jag börja arbeta med denna uppgift. Blir jag inte klar ställer jag in träningen, men om jag kommer på exakt vad jag ska skriva så kommer det inte att vara nödvändigt. Då kan jag träna och sedan vara nöjd över att jag endast har idrottsuppgifter kvar som inte ska lämnas in förrän veckan innan jul.

Utöver dagen har det inte hänt speciellt mycket, förutom en sak. Jag vill dock inte diskutera det här i bloggen eftersom det kan bli ett jävla liv, så jag väljer därför att låta bli. Vet hur folk kan bli när man säger "fel" saker.

Btw. Det är snö här, men det förstod ni väl nästan.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?