Inget bloggsug vs. hjärntorka
Publicerat den

De senaste dagarna har jag inte haft så stor lust till att blogga vilket delvis har berott på det här med Holly, men också på att jag inte riktigt vet vad jag kan eller vill skriva just nu. Vi har iaf repat oss ganska bra efter vad som hänt. Dennis verkade ta det hårdare än vad jag gjorde, vilket i sig är förståeligt med tanke på hur kvällen slutade. Jag däremot mår bra trots att jag känner mig tom nu när hon är borta. Jag får ett stort hål i hjärtat när jag tittar ut på balkongen omedvetet och ser att buren är tom.

Dagen efter olyckan visade en av katterna tecken på förståelse över att Holly nu är borta. Det händer att Engla hoppar upp på ryggstödet på soffan trots att hon inte får och det gjorde hon även då, men istället för att springa och leka lade hon sig ned och stirrade ut på kaninburen. Det var som att hon förstod att Holly nu var borta. Katterna har nämligen fått träffa henne ett par gånger då jag tagit in henne i vardagsrummet och låtit henne springa fritt så att hon kunde få röra på sig, men också bekanta sig med katterna. De visste alltså att hon fanns och de tyckte alla om varandra.

För tillfället står det stilla i huvudet trots att jag egentligen har mycket att skriva om. Jag vill dock inte göra det än, utan det får vara tills jag tycker att det är dags. Risken finns att jag kanske inte skriver så mycket i bloggen de närmsta dagarna eftersom jag känner mig lite nere, men jag ska försöka så gott jag kan. Lite motivation just nu hade hjälpt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?