Fastställning
Publicerat den

Idag fastställs domen och om jag inte minns helt fel sker det om en timme. Jag ska inte förneka att jag är nervös och innan jag gick och lade mig bestämde jag mig för att avstå från att ringa och fråga om resultatet. Det betyder alltså att jag kommer att invänta brevet. På något sätt känns det bättre att göra så. Frågan är bara hur lång tid det kommer att ta innan det dimper ner i brevlådan. Jag hoppas på att jag ska få det i veckan, men jag förväntar mig ingenting. Förhoppningsvis har jag det senast nästa vecka.

Jag kan redan förvarna Er läsare om att jag inte kommer att skriva ut domen här i bloggen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?