Därför ska man inte ha kort!!!!!!
Publicerat den

Det blev ingen inhandling av mat för vår del då det är någonting fel hos Swedbank. Det går inte att ta ut pengar varken i swedbankautomater eller i övriga automater och det går heller inte att betala med kort. Trots att jag föredrar att använda kontakter så betalar vi alltid med kort och det är vid såna här tillfällen som jag ångrar att jag drar det där förbannade kortet varenda gång. Det är nu man skulle ha kontanter, men inte fan har man det.

Det går inte ens att komma in på Internetbanken pga. alla störningar, så jag antar att detta påverkat inte bara Västerås utan flera städer i Sverige.

Vet ni vad min mat blir idag? Två kokta ägg och knäckebröd med smör. Jag hoppas fanimej att de åtgärdar felet för vi ska inte behöva gå utan mat.

Btw, vi har inte överskridit budgeten. Det var bara jag som tänkte fel.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?