9 månader ♥
Publicerat den

Idag är det den 24:e, vilket innebär att Dennis och jag har varit tillsammans i 9 månader ♥ Nu kanske jag säger det här varje gång vi går in i en ny månad, men ibland känns det som att det var igår vi blev tillsammans samtidigt som det känns som att vi alltid har varit det.

Tiden går så otroligt fort och det är svårt at fatta att vi snart har varit tillsammans i 1 år.

Det känns som att jag har växt mycket under dessa månader och det är delvis Dennis förtjänst, så jag har honom att tacka för mina framsteg. Han har peppat, stöttat och tröstat mig i de situationer där jag har behövt det som mest och det känns bra att veta att han tror på mig. Att han alltid finns där när jag behöver honom. Jag hoppas såklart på att han vet att även jag finns där för honom. ♥

Dennis, jag älskar dig. ♥







Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?