Svullet gräs
Publicerat den

Idag var det strålande väder fram till strax efter kl.19 då det bröt ut ett enormt regnoväder. Vi hade oturen att drabbas av översvämning i huset och det slutade med att jag fick flytta upp på övervåningen eftersom jag bor i källaren tills jag har flyttat. Jag får nu bo i min systers gamla rum tills jag flyttat. Det känns nämligen onödigt ifall det skulle hända samma sak igen.

Elias och jag bestämde oss för att ta kort på ovädret och när vi gick ut på fältet bakom huset såg jag att gräset hade svullnat och tyckte att det såg så förbannat roligt ut att jag var tvungen att filma.




Louise - Mamma till Wilde 30/12-09

haha va kul de såg ut! :P



URL: http://louisevestin.blogspot.com/


Andreas Hedblom

Snyggt, det är inte varje dag man ser det där



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?