Skola på måndag
Publicerat den


Jag har nu fått besked om att jag kan åka till skolan på måndag. :) Ansökan om pendlarkortet fick de in idag och den är påskriven, så det enda som fattas för mig nu är att åka till resecentrum och hämta ut det. Det kommer jag att göra imorgon eftermiddag eftersom det inte är någon brådska med tanke på att jag bara går i skolan på måndagar och onsdagar. Så imorgon sätter jag mig på bussen till Ludvika för att hämta ut mitt pendlarkort.

På måndag kommer det eventuellt att hända lite andra saker. Som många kanske vet så har jag spelat innebandy i ett par år och bara för att jag flyttar så tänker jag inte lägga av, utan jag har hört av mig till ett division 1- lag i Västerås. De berättade att de alltid är intresserade av spelare, så jag ska med största sannolikhet träffa tränaren på måndag efter skolan.

Västeås vann division 1 och fick kvala till elitserien, men tog sig tyvärr inte upp. Jag är nöjd så länge jag får spela högre än division 2, sen om det är divsion 1 eller elit spelar ingen roll :) Det ska iaf bli väldigt spännande!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?