Idag åker jag! ☺♥
Publicerat den

Inatt har jag sovit väldigt dåligt vilket beror på att jag under hela tiden har oroat mig för hur mycket klockan har varit (just för att veta hur länge jag får sova). Förutom skolan åker jag till Dennis idag, så jag ville att klockan skulle bli så mycket som möjligt så att jag får åka till skolan för att få det överstökat för att sedan kunna åka.

Jag åker direkt efter skolan och kommer hem på söndag. Det ska bli så underbart att få vara med Dennis igen. Jag har saknat honom jättemycket. ♥

Det blir nog inte så mycket bloggande under tiden jag är där, men jag tror inte att det är någon som klagar iaf. xD





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?