Hemma idag
Publicerat den

Tack vare magsmärtorna jag drabbades av igår valde jag att stanna hemma idag. När jag vaknade var jag jättevarm och misstänkte att jag eventuellt hade feber. Jag gick dock aldrig upp för att kolla då jag försökte att sova vidare. Väckarklockan ringde vid kl.05 och jag hade ganska svårt att somna om efter det, men jag antar att det gick.

Idag blir det att ta det lugnt och invänta morgondagen då jag ska till ungdomsmottagningen och prata med Karin. Sen har jag lite psykologi jag måste göra eftersom jag idag inte är med på lektionen. Vi ska skriva om en psykisk sjukdom och jag + en tjej i klassen har valt att skriva om paranoia.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?