Bildblogg
Publicerat den

Jag vet inte hur många det är som funderat över hur det går med fotograferandet och det har stått stilla i 3 månader. Håkan har inte hört av sig till mig och jag vill inte att han ska känna sig tvingad att fota mig om jag frågar. Jag tycker personligen att jag är väldigt svår att fota pga. min vikt och jag har väldigt svårt för att ta direktiv och få till den rätta känslan i bilderna.

Under en period har jag funderat över om jag ska ta bort bloggen med alla bilder och jag tror att jag har bestämt mig nu. Den ska bort. Den är ändå lösenordsskyddad, så det är i princip ingen som kan kolla på bilderna. Alla bilder som jag har finns lagrade i min mail, så de försvinner inte iaf.


Det var kul så länge det varade.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?