Ansökning pendlarkort
Publicerat den


Idag fick jag ett mail från VBU angående pendlarkort. De berättade att jag kan ansöka om ett hos dem och får jag ett godkännande kan jag hämta ut kortet på Ludvika resecentrum. Jag har därför skrivit ut en ansökan och fyllt i den.

När mamma kommer hem ska jag därför posta både ansökan om pendlarkort och gymnasieansökan jag fick av rektorn när jag var i skolan i måndags. Jag måste tydligen skicka in en ansökan trots att de skrivit in mig. Antar att det är för att CSN ska kunna se att jag går på skolan eller nåt.

Frågan är nu bara hur lång tid det tar innan jag får besked om pendlarkort. Jag har pratat med läraren i psykologi och jag får arbeta hemma så länge. Jag fick nämligen med mig en bok hem i måndags med lite uppgifter, så jag får läsa kapitlen och sedan svara på frågorna. Klassen ska ändå ha prov på måndag, så jag måste inte vara där även om det kan vara bra.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?