Svar till "undrande"
Publicerat den

Har fått en fråga om vad som hänt med min modellblogg och tänkte därför förklara lite snabbt.

Eftersom jag nu har pojkvän tycker jag att det inte är mer än rätt att sätta lösen på den. Om jag var Dennis hade jag ogillat om vem som helst hade kunnat se min flickvän på det sättet. Bilderna är smakliga och fina, men jag hade gärna velat ha dem för mig själv istället för att alla andra ska dregla över dem. Det har därför resulterat i att den är lösenordsskyddad.

De som vill ha lösen till bloggen är välkomna att kontakta mig på facebook.




Undrande

Men man ska väl kunna ha en blogg som den utan att han ska kunna ställa en himla massa frågor? eller är det inte så att du tror att han inte litar på dig om du inte har den låst?



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?