Snart är älsklingen här! :D♥
Publicerat den

Jag vet att det inte var länge sedan jag åkte hem från Dennis, men jag saknar honom jättemycket och jag kryper seriöst på väggarna snart. Jag har sovit ganska dåligt pga. att det är så himla tomt utan honom. Att gå från att ha sovit brevid sin älskade i en 90x200-säng i två veckor till att sova ensam i en 180x200-säng är inte kul. Känns bara tomt, kallt och eländigt.

Det är inte bara att få sova brevid honom om nätterna som jag saknar. När jag satt på bussen hem i helgen satt jag och tänkte på hur han luktar. Saknar hans doft eftersom den gör mig lugn och avslappnad, hans skratt som alltid får mig att le, hans vackra leende som gör mig alldeles varm i kroppen. Allt! Det ska bli så skönt att få ha honom här igen. Jag riktigt längtar! ♥

När jag ändå är igång och pratar om honom tänkte jag att jag skulle lägga upp en bild på honom. Han har nämligen klippt/snaggat sig. Han är väldigt nöjd och det tycker jag absolut att han ska vara då jag tycker att han är gudomligt fin. :) Det var han redan innan och ingenting kan ändra på det. För mig kommer han ALLTID att vara den finaste. ♥

På torsdag är det sista dagen i skolan för Dennis, sen har han påsklov. Vi har nu bestämt när han kommer hit och han gör som jag: åker på en lördag. Hur länge han stannar är dock inte bestämt, men jag hoppas att han stannar en vecka. Det är helt upp till honom. Han måste ju kunna ta sig från Stockholm och hem också.

Biljetterna är ännu inte bokade då mamma måste föra över pengar på hans konto först. Vi har ju kommit överens om att vi ska betala en av hans biljetter, sen ska han få tillbaka för att han betalade min hemresa. Vill inte att han ska behöva stå för alla kostnader själv.

Nu längtar jag bara efter helgen så jag får vara med min älskade igen. Tills dess får jag försöka att sysselsätta mig med lite träning och städning. Imorgon ska jag t.ex. träna med herrlaget kl.19, vilket ska bli väldigt roligt. Eftersom jag inte har spelat en match sen i slutet på oktober känner jag att jag behöver lite nytt motstånd och ser därför fram emot att få träna med lite karlar imorgon. Det kommer såklart att svida som satan, men det ska det göra. Som jag brukar säga: ställer man sig i mål får man fan skylla sig själv xD


Dennis ♥






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?