Snart åker jag hem :(
Publicerat den

Det är snart dags för mig att åka hem, vilket känns väldigt blandat. Jag älskar att vara med Dennis och skulle gärna stanna längre, men jag måste tyvärr åka hem. Han kommer dock på påsklovet så vi behöver inte vara ifrån varandra särskilt länge. Det handlar ju bara om 1-1 ½ vecka, vilket jag nog kan stå ut med. När han kommer är inte bestämt, utan det tar vi när det börjar närma sig.

Det kan dock vara bra om han bokar biljetter i tid så att det inte blir som för mig. Vi var inne på att jag skulle åka hem idag eller imorgon, men biljetten idag kostade 260kr. I vanliga fall kostar en biljett med GoByBus 156-189kr. Det kommer nog därför bli så att jag åker hem imorgon då det kostar 196kr. Jag får prata med Dennis när han kommer hem. Han är fortfarande i skolan och är hemma om ca 2 timmar.

Dennis har varit lite rädd för att jag skulle tycka att min vistelse har varit tråkig, men jag har haft det hur bra som helst. :) Jag vet att vi kanske inte har gjort sådär jättemycket, men det har ändå varit väldigt roligt och avslappnande. Som jag har nämnt tidigare så trivs jag i Dennis sällskap och känner mig väldigt trygg med honom, så han har ingenting att oroa sig över.

Nu ser jag fram emot när han kommer till mig eftersom jag tänkte att vi skulle hitta på lite mer saker än sist. Jag hade visserligen planer då, men de gick inte som jag ville då jag inte planerat tillräckligt. Jag tänkte dock göra det den här gången och hoppas på att det blir lite bättre.


Dennis ♥





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?