Resultat klippning
Publicerat den

                       

Idag blev det att kliva upp tidigt eftersom jag skulle till Ludvika och klippa mig. Jag hade inte tid förrän kl.15, men Sara och jag bestämde att jag skulle åka med mamma till jobbet så jag kunde vara med henne några timmar innan det blev dags för frissan. Vi tittade på film, tjålade lite skit. Sen skottade hon snö medan jag stod och tittade på. 

Hos frissan tog det 4 timmar innan jag fick kliva ur stolen och betala. Såhär såg det ut:

1. Klippa frisyr
2. Dra slingor
3. Avfärgning + sitta under värmelampa 15min
4. Schamponering tre gånger
5. Bleka håret + sitta under värmelampa 30min
6. Schamponering och efterbehandling
7. Blåsning av hår

Sara och frisören tyckte inte att jag skulle klippa av mig håret, men det gjorde jag ändå. Sara såg jättenervös ut och då var det JAG som satt i stolen. Det slutade med att hon höll mig i handen när blekningen satt i.

Det var inte så kul att sitta ner så länge, men det var det värt med tanke på hur reslutatet blev. Jag funderar på om jag eventuellt ska färga håret rött, men när jag berättade det för mamma samtyckte hon inte. Hon tycker att jag ska bleka det ännu mer. Syrran tycker att jag ska låta det vara som det är.

Här är före- och efterbilder:


Före



Efter



Före



Efter



Före


Efter



Det är meningen att jag ska ha kort hår!




Anonym

Du passar ootroligt bra i kort hår,mkt bra beslut!!



URL:


Annah

JÄTTEFINT. Funderar också på att klippa en liten längre bit:P Fast så mycket vågar jag inte klippa.



/ Annah



URL: http://mommytoliam.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?