Lämna oss ifred!
Publicerat den

Jag blir så förbannad på ex som vägrar lämna en ifred. Som inte fattar att man har gått vidare i livet. För ovanlighetens skull handlar det inte om mig, utan nu är det Dennis ex som vägrar lämna honom ifred. Björn verkar ha gett upp och jag antar att jag slipper honom i fortsättningen. Nu ska vi bara få Dennis ex ur vägen då ingen av oss vill ha med henne att göra.

Så fort hon fick nys om mig började hon att snoka på min Bilddagbok och började sedan påstå att jag viker ut mig. Att jag är en jävla hora. När hon sen fick veta att Dennis skulle upp och träffa mig ringde hon till honom mitt i nätterna och var alldeles förstörd. Vräkte ur sig att han svek henne.

Hon tyckte även att han skulle berätta för sina föräldrar om att jag tar/har tagit bilder med Håkan. Varför är det så viktigt att de vet det? Jag förstår inte.

En annan sak jag inte förstår är varför hon lägger sig i. Det var hon som gjorde slut med Dennis. Hon har pojkvän, men trots det vägrar hon att lämna honom ifred. Vi har blockat henne på alla tänkbara ställen och han har raderat hennes nummer, men nog fan får hon tag i honom iaf. Att hon inte ger sig!

Ett tag fick hon för sig att hon skulle träffa oss så att hon kunde "godkänna" mig. Då blev jag förbannad och skrev till henne på facebook att det kunde hon glömma. Så som hon betett sig mot honom tidigare förtjänar hon inte ens att uttala hans namn. Nu har hon tydligen fått för sig att vi alla ska kunna vara vänner. Jag skrattade bara när jag fick veta det.

Jag tänker inte stå och känna mig hotad av en 14-årig liten fjortis som inte vet hur man beter sig mot folk. Vi får helt enkelt ignorera henne och fattar hon inte då får man väl ta ett allvarligt snack med henne, vilket hon borde bespara sig. Man ska inte jävlas med mig ostraffat.



Johanna

ex är alltid jobbiga, skit i dom



URL: http://wickstromj.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?