Imorgon åker jag!
Publicerat den

Eftersom jag är så uppspelt över att jag imorgon får vara i Dennis famn igen kunde jag inte hålla mig med packningen till ikväll, utan jag packade redan imorse. Det ser seriöst ut som att jag ska flytta in då jag har två väskor med mig (min sportbag och en liten väska för hygien). Det roliga är att väskan för hygien nästan väger mer än själva sportbagen och då är den lilla väskan typ 5 gånger mindre. Jag fattar inte hur jag bär mig åt! :) Får säga som jag alltid gör: jag är speciell xD Sen om det är bra eller dåligt är en annan sak *haha!*

Det blir att kliva upp tidigt imorgon då bussen går redan kl.08:10. Eftersom jag ska kliva på i Ludvika istället för i Smedjebacken måste jag åka härifrån runt kl.07:30 då jag vill vara i tid. Jag har inte räknat med att bussen ska vara i tid då den var sen när Dennis skulle åka hem, men jag vill ändå vara på den säkra sidan. Jag ska smöra lite för mamma och kolla om jag kan få med mig något på bussen, annars kommer jag att vara alldeles kraftlös när resan är slut.

Jag ser fram emot vistelsen hos Dennis och det ska bli spännande. Han har tydligen sagt så bra saker om mig inför sina kompisar att de har frågat om de får träffa mig. Några av dem ser fram emot att jag ska vara med honom i skolan. Snacka om pinsamt, men jag tror att det kommer att gå jättebra :)♥





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?