♥♥♥♥♥♥♥
Publicerat den

Jag trodde inte att det var möjligt att sakna någon såhär mycket, men ack så fel jag hade. Varje sekund utan dig känns som en evighet och mitt hjärta riktigt skriker efter dig.

Det känns så tomt utan dig och jag kan inte sova om nätterna då jag saknar din närhet. Din värme. Varje gång jag vänder mig mot din sida av sängen blir jag så besviken när jag ser att du inte ligger där. :(

Jag saknar att vakna upp brevid dig varje morgon, se ditt vackra ansikte och ge dig en värmande puss på kinden. Omfamna dig och viska i ditt öra:"God morgon, älskling". Saknar dina trygga armar som håller om mig.

Det känns tomt utan dig och jag känner mig så ensam. När jag är med dig känner jag mig trygg och jag trivs verkligen i din närhet. Du gör mig lugn och jag känner att jag för första gången på länge kan slappna av ordentligt.

Tack vare dig är jag mer positiv till livet och jag ser nu allt från en annan vinkel. Tidigare har jag levt kvar i det förflutna och har inte riktigt kunnat släppa allt, men tack vare dig fokuserar jag endast på framtiden. Det är som jag själv brukar säga:"vi kan inte ändra det förflutna, men vi kan påverka framtiden".

Jag vet att vi varken känt varandra eller varit tillsammas särskilt länge, men jag vill att du ska veta att du gör mig så himla lycklig. När jag nästan hade tappat hoppet om kärlek kom du och tog mig med storm.

Efter allt jag varit med om trodde jag (och många andra) att historian skulle upprepa sig: att jag bara skulle träffa svin, men du har bevisat att det finns varmhjärtade människor där ute. Jag är så glad över att jag träffade dig och att jag nu får vara en del av ditt liv. Det känns fortfarande som en dröm: för bra för att vara sant.

När jag tänker på dig blir jag alldeles varm inombords. Jag skiner upp som en sol och får fjärilar i magen. Du fyller mig med en otrolig känsla som är obeskrivlig.

Jag är så glad som vågade berätta om mina känslor för dig. Först var jag osäker över om jag skulle våga då jag var rädd för att du inte kände detsamma, men jag kände att jag bara var tvungen att få ut allting och det gick ju jättebra.

Jag var väldigt nervös inför vårat första möte och jag var rädd för att något skulle gå snett. Det känns fortfarande overkligt att det gick så bra. Aldrig har jag varit med om att det känts så bra redan från början. Det kändes som att vi känt varandra i hundra år. Fantastiskt! Kärlek vid första ögonkastet.

Jag blir alldeles mållös när jag tänker på dig. Jag kan inte göra annat än att säga:

                  

Dennis, jag älskar dig.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?